wigilijne_zaspy.pdf

(310 KB) Pobierz
Wigilijne
zaspy
Wigilijne
zaspy
1197505560.015.png 1197505560.016.png 1197505560.017.png 1197505560.018.png 1197505560.001.png 1197505560.002.png 1197505560.003.png 1197505560.004.png 1197505560.005.png 1197505560.006.png 1197505560.007.png 1197505560.008.png 1197505560.009.png 1197505560.010.png 1197505560.011.png 1197505560.012.png 1197505560.013.png
Zasady gry:
1. Wszyscy gracze ustawiają swoje pionki na polach z kolorowymi domkami.
2. Pierwszy porusza się najmłodszy gracz.
3. W swojej kolejce gracz rzuca dwoma kostkami:
kostką ruchu (4-6 oczek) i kostką zasp śnieżnych (1-3 oczka)
4. Gracz przesuwa swój pionek o tyle pól ile wynosi różnica oczek miedzy kostkami (większą i
mniejszą liczbą).
5. Wygrywa ten gracz, który mimo zasp na drodze pierwszy pojawi się w domu u dziadków na
wigilijnej kolacji.
6. Gra kończy się, gdy wszyscy gracze dotrą do domu dziadków.
Źródła obrazków
Wszystkie użyte w grze obrazki pochodzą ze strony opencliart.org, gdzie zamiesz-
czone były na licencji Public Domain. Informacje o grafikach i ich autorach:
http://openclipart.org/detail/93451/christmas-001b-by-inky2010
http://openclipart.org/detail/77353/house-blue-by-shokunin
Gra wymaga przygotowania 2 kostek. Na potrzeby gry można przerobić zwykłe kostki sześcienne. Na pierwszej zaklejmy
oczka 1.2.3 cyframi 4,5,6 a na drugiej 4,5,6 cyframi 1,2,3. W ten sposób na pierwszej kostce będą tylko liczby 4,5,6 a na
drugiej 1,2,3. Pozwoli to na uniknięcie liczb ujemnych przy odejmowaniu od siebie liczba .
1197505560.014.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin