Naprawa3.pdf

(9331 KB) Pobierz
Spawanie w naprawach
statków powietrznych
1353699500.048.png 1353699500.049.png 1353699500.050.png 1353699500.051.png 1353699500.001.png 1353699500.002.png 1353699500.003.png 1353699500.004.png 1353699500.005.png 1353699500.006.png
Spawać można jedynie niektóre stopy
metali:
Podwójne stopy aluminium,
Stale niskowęglowe,
Stale stopowe konstrukcyjne do ulepszania
Stale maraging
Stale austenityczne
Jednofazowe stopy tytanu
Stopy żaroodporne i żarowytrzymałe
1353699500.007.png 1353699500.008.png 1353699500.009.png 1353699500.010.png 1353699500.011.png 1353699500.012.png 1353699500.013.png 1353699500.014.png 1353699500.015.png 1353699500.016.png
1353699500.017.png 1353699500.018.png 1353699500.019.png 1353699500.020.png 1353699500.021.png 1353699500.022.png 1353699500.023.png 1353699500.024.png 1353699500.025.png 1353699500.026.png 1353699500.027.png
Rodzaje spoin i metody stosowane w
naprawach
Gazowe – metale
kolorowe, stale nie
obrobione cieplnie
(topniki)
Łukowe topliwymi
elektrodami – stale i
stopy żarowytrzymałe
TIG – nietopliwą
elektrodą w osłonie
argonu - wszystko
1353699500.028.png 1353699500.029.png 1353699500.030.png 1353699500.031.png 1353699500.032.png 1353699500.033.png 1353699500.034.png 1353699500.035.png 1353699500.036.png 1353699500.037.png
Spawanie gazowe
Niska temperatura
Szeroka strefa
wpływu ciepła,
Topniki,
g do 1,5 mm bez
ukosowania,
Odtłuszczanie i
trawienie
2013-12-10
spajanie w produkcji lotniczej
5
1353699500.038.png 1353699500.039.png 1353699500.040.png 1353699500.041.png 1353699500.042.png 1353699500.043.png 1353699500.044.png 1353699500.045.png 1353699500.046.png 1353699500.047.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin