ddt2000 renault.pdf

(2364 KB) Pobierz
Renault > Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs kompatybilny z każdym Renault z lat 1997-2007r,
Renault 1997-2007 Nissan(Almera, Prmiera, Micra) Dacia(Logan, Nova)
Interfejs DDT 2000 Renault�Nissan Dacia
1419791552.007.png 1419791552.008.png
Renault > Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
1419791552.009.png 1419791552.010.png
Renault > Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Charakterystyka urządzenia:
1419791552.001.png 1419791552.002.png
Renault > Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować
wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo
szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS,
IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA
ITD.),
kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym
przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
podglądać i rejestrować bieżące parametry
samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje i
kodowanie wtrysków,� temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.),adaptować i
korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja
obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
kodować piloty.
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika
np. komputera silnika możliwe jest:
- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów
(DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do
pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice
zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant
Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term
Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term
Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold
Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
1419791552.003.png 1419791552.004.png
Renault > Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
Interfejs Kline DDT 2000 do Renault z lat 1997-2007r.
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air
Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air
Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle
Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor
voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia
poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez
komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego
sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów,
wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice,
zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np.
dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku
wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów -
czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na
poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
Technologia wykonania
Interfejs do komputera jest podłączany poprzez
port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie
K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K
i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne
przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia
pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r.
Elektronika jest wbudowana we wtyk OBD2,
zapewnia komfortowe podpięcie do samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2.
Jest wyposażony w diodę sygnalizujące stan zasilania.
1419791552.005.png 1419791552.006.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin