marsz krokiem zwykłym i defiladowym.doc

(39 KB) Pobierz
Kłodzko,dnia

Kłodzko,dnia........04.2011r

                                                                                                               

ZATWIERDZAM

         .....................................

           (pełna nazwa stanowiska służbowego)

         ....................................

              (stopień, imię i nazwisko, podpis)

 

 

 

 

PLAN PRACY
INSTRUKTORA NA PUNKCIE NAUCZANIA
 

 

I. ZAGADNIENIE: Oddawanie honorów bez nakrycia głowy.

 

II. CEL:

- uczyć oraz doskonalić szkolonych w praktycznym zastosowaniu regulaminu musztry.

III. CZAS:

IV. MIEJSCE:  Plac apelowy

V.  LITERATURA:

- „Regulamin musztry sił zbrojnych RP” sygn. szt.gen. 1427/94

VI. ZABEZPIECZEIE MATERIAŁOWO-TECHNICZNE:

- brak

VII. WARUNKI BEZPIECZEŃSTAWA:

Nakazuję: Wykonywać czynności nakazane przez instruktora,

Zabraniam: Samowolnego oddalania z punktu nauczania, palenia tytoniu w miejscach niedozwolonych, wykonywania innych czynności niż nakazane przez instruktora.

 

PRZEBIEG ZAJĘĆ:

 

 

Lp.

CZYNNOŚCI INSTRUKTORA

CZYNNOŚCI SZKOLONYCH

 

1

 

ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ

 

„Baczność” uczył was oddawania honorów bez nakrycia głowy Spocznij”.

ma to na celu: doskonalić was w praktycznym zastosowaniu regulaminu musztry.

 

Stoją, słuchają, wykonują polecenia instruktora

 

 

2

1.Wzorowy pokaz:

 

2.Wzorowy pokaz z omówieniem:

Krok defiladowy – stosuje się:

– rozpoczynając marsz (pierwsze trzy kroki)

– w marszu po komendzie Baczność

– w marszu po zapowiedzi komendy dotyczącej zatrzymania się

– w czasie występowania z (wstępowania do) szyku

Długość kroku 60 – 80 cm.

Tempo 112 – 116 kroków na minutę.

Krok zwykły – obowiązuje na terenie koszar, miast, osiedli oraz podczas śpiewu w marszu. Żołnierz, występujący indywidualnie, stosuje go również podczas oddawania honorów w marszu, a także w czasie podchodzenia do (odchodzenia od) przełożonego.

3.Ćwiczenia na tempa:

stojąc w postawie zasadniczej podaję komendy zwracając uwagę na popełniane błędy.

4.Ćwiczenia do pełnego opanowania

 

Stoją, słuchają, wykonują polecenia instruktora

 

 

 

 

 

 

ćwiczą, słuchają, wykonują polecenia instruktora

3

5.Omówienie zajęć, wskazanie najczęściej    popełnianych błędów oraz najlepiej ćwiczących. Zakończenie zajęć.

Stoją na zbiórce, słuchają

 

 

OPRACOWAŁ

 

.........................................

(stopień, imię i nazwisko, podpis)

Zgłoś jeśli naruszono regulamin