ARKUSZ OCENY OPISOWEJ UCZNIA KLASY I NA SEMESTR I.docx

(75 KB) Pobierz
OCENA OPISOWA UCZNIA KLASY I

                                                                         

 

ARKUSZ OCENY OPISOWEJ UCZNIA KLASY I

PO PIERWSZYM PÓŁROCZU NAUKI

 

              Imię i nazwisko:

              Klasa:

 

ZACHOWANIE, RELACJE SPOŁECZNE

 

POSTAWA, WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI

 

Uczeń:

Przygotowanie

do zajęć szkolnych

zawsze jest przygotowany do zajęć, przynosi potrzebne przybory

 

zazwyczaj jest przygotowany do zajęć, czasami zapomina o przyborach szkolnych

 

rzadko jest przygotowany do zajęć, często zapomina o przyborach szkolnych

 

jest nieprzygotowany do zajęć, zapomina o przyborach szkolnych

 

Uwagi:

 

Praca podczas zajęć:

 

● dokładność

zawsze dokładnie wykonuje zadania

 

zazwyczaj dokładnie wykonuje zadania

 

wykonuje zadania niedokładnie

 

● samodzielność

 

 

 

zawsze samodzielnie wykonuje zadania

 

zazwyczaj samodzielnie wykonuje zadania

 

potrzebuje dodatkowych wskazówek od nauczyciela, aby wykonać niektóre zadania

 

wykonuje zadania wyłącznie przy pomocy nauczyciela

 

● tempo pracy

bardzo szybko wykonuje zadania

 

wykonuje zadania w ustalonym czasie

 

wykonuje zadania powoli

 

aktywność

zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach, z zaangażowaniem podejmuje się wykonania różnych zadań

 

przeważnie aktywnie uczestniczy w zajęciach, czasami potrzebuje zachęty

 

odpowiada tylko na pytania nauczyciela, potrzebuje stałej zachęty

 

niechętnie uczestniczy w zajęciach pomimo zachęty ze strony nauczyciela

 

nie uczestniczy w zajęciach

 

● koncentracja uwagi

 

 

 

zawsze jest skoncentrowany na wykonywanym zadaniu

 

zazwyczaj jest skoncentrowany na wykonywanym zadaniu

 

ma trudności ze skupieniem uwagi na wykonywanym zadaniu

 

● dyscyplina

rozumie zasady regulujące życie w klasie i zawsze ich przestrzega

 

rozumie obowiązujące zasady i zazwyczaj ich przestrzega

 

ma problemy ze zrozumieniem i przestrzeganiem przyjętych zasad

 

Uwagi:

 

Relacje z rówieśnikami

 

 

łatwo i chętnie nawiązuje (inicjuje) kontakt z rówieśnikami

 

nawiązuje kontakt z rówieśnikami, ale czasami potrzebuje zachęty z ich strony

 

ma trudności z nawiązywaniem kontaktu z rówieśnikami

 

chętnie uczestniczy w działaniach/zadaniach grupy, współdecyduje o ich przebiegu

 

uczestniczy w zadaniach realizowanych grupowo, współdziała z innymi

 

niechętnie uczestniczy w zadaniach realizowanych grupowo, potrzebuje zachęty

 

zachowuje się kulturalnie

 

nie zawsze potrafi zachować się kulturalnie

 

chętnie pomaga innym

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin