Język platformy obsługującej Assistance jest różny od języka kraju użytkowania samochodu.doc

(26 KB) Pobierz
Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707

Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707

D5AW013FQ0 : Wersja 0 dla 09/02/2015

 

DLA : 508 I NIEZALEZNY MODUŁ TELEMATYCZNY

EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :

Język platformy obsługującej Assistance jest różny od języka kraju użytkowania samochodu

WARUNKI WYSTĄPIENIA :

W czasie naciśnięcia na przycisk wezwania pomocy SOS lub przycisk wezwania pomocy drogowej Assistance

1. POCHODZENIE

Konfiguracja autonomicznego modułu telematyki.

2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA

Konfiguracja autonomicznego modułu telematyki.

2.1. Naprawa

UWAGA : Poinformować klienta że modyfikacja będzie czynna w czasie od 1 do 30 dni (Samochód pobiera informacje dotyczące swojej konfiguracji od serwera co 30 dni)

Wykonać następującą procedurę :

·         Wprowadzić numer VIN w portalu dokumentacja Posprzedażna producenta

·         Wybrać menu : Historia gwarancji (Zakładka "Recepcja")

·         Wybrać menu : Wezwanie assistance zlokalizowane (Typu usługa Telematyczna)

·         Wybrać : Zmodyfikować

·         Wybrać narodowość odpowiednich działów na platformie assistance zajmujących się wezwaniami

·         Wybrać język przekazywania komunikatów głosowych

·         Wybrać : Zapisać w pamięci

2.2. Czas naprawy

508

Czas fakturowany : 0,20H.

Kod operacji : 99F00A.

Kod przyczyny : 1283.

UWAGA : Przekazać sprawozdanie z incydentu (CRI) dla wszystkich przypadków recydywy po zastosowaniu tego dokumentu

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin