Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707
D5AW013FQ0 : Wersja 0 dla 09/02/2015
DLA : 508 I NIEZALEZNY MODUŁ TELEMATYCZNY
EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :
Język platformy obsługującej Assistance jest różny od języka kraju użytkowania samochodu
WARUNKI WYSTĄPIENIA :
W czasie naciśnięcia na przycisk wezwania pomocy SOS lub przycisk wezwania pomocy drogowej Assistance
1. POCHODZENIE
Konfiguracja autonomicznego modułu telematyki.
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
2.1. Naprawa
UWAGA : Poinformować klienta że modyfikacja będzie czynna w czasie od 1 do 30 dni (Samochód pobiera informacje dotyczące swojej konfiguracji od serwera co 30 dni)
Wykonać następującą procedurę :
· Wprowadzić numer VIN w portalu dokumentacja Posprzedażna producenta
· Wybrać menu : Historia gwarancji (Zakładka "Recepcja")
· Wybrać menu : Wezwanie assistance zlokalizowane (Typu usługa Telematyczna)
· Wybrać : Zmodyfikować
· Wybrać narodowość odpowiednich działów na platformie assistance zajmujących się wezwaniami
· Wybrać język przekazywania komunikatów głosowych
· Wybrać : Zapisać w pamięci
2.2. Czas naprawy
508
Czas fakturowany : 0,20H.
Kod operacji : 99F00A.
Kod przyczyny : 1283.
UWAGA : Przekazać sprawozdanie z incydentu (CRI) dla wszystkich przypadków recydywy po zastosowaniu tego dokumentu
mimi31