plan 5 latki LUTY.docx

(27 KB) Pobierz

Zestaw ćwiczeń porannych nr 21

                            - będzie chwytało oburącz piłkę odbitą o ziemię lub o ścianę

                            - będzie poruszało się na czworakach, zmieniając kierunek i omijając przeszkody

                            - powtórzy określone ruchy zgodnie z podaną sekwencją

 

TEMATYKA   KOMPLEKSOWA                                          „TORUŃ W LEGENDACH

 

UMIEJĘTNOŚĆ  OGÓLNA                                         wzbogacanie wiadomości o swoim mieście

 

Data

Uwagi

Sytuacja  edukacyjna

Zamierzone  osiągnięcia  dziecka

 

 

 

03.02.-14.02. FERIE ZIMOWE

GRUPY ŁĄCZONE

 

17.02.

Poniedziałek

 

W świecie legend- wycieczka do Domu Legend Toruńskich

 

- pozna legendy związane z miejscowością, w której mieszka

- zada pytania dla uporządkowania spostrzeżeń

- będzie przestrzegało zasad zachowania obowiązujących w muzeum

o. 15 dz. 3 pkt. 2

o. 3 dz. 1 pkt. 7

o. 7 dz. 1 pkt. 1

18.02.

Wtorek

 

„W sklepie z piernikami”- zabawa dydaktyczna

 

 

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 13
(z wykorzystaniem woreczków gimnastycznych)

- podejmie zabawę tematyczną polegającą na wymianie w sytuacji kupna i sprzedaży według umowy jeden za jeden, jeden za dwa, dwa za jeden

- posłuży się poprawnie liczebnikami głównymi i porządkowymi

- będzie rozumiało kierowane do niego polecenia i wykona je zgodnie z oczekiwaniami

 

- będzie próbowało manipulować przyborami w trakcie poruszania się (przekładając woreczek z ręki do ręki)

- będzie rzucało woreczkiem do wyznaczonego celu, na zmianę prawą i lewą ręką

- wykona ćwiczenia zapobiegające płaskostopiu

o. 13 dz. 4 pkt. 4

 

o. 13 dz. 2 pkt. 5

o. 1 dz. 3 pkt. 4

 

 

o. 5 dz. 2 pkt. 5

 

o. 5 dz. 2 pkt. 6

 

o. 5 dz. 2

19.02.

Środa

 

„Zabawy z  głoską f - muzyczny teatrzyk dziecięcy

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 13
(z wykorzystaniem woreczków gimnastycznych)

- odegra scenkę z wykorzystaniem rekwizytów oraz prostych form scenicznych

- wymieni kolejne głoski w wyrazach o prostej budowie  fonetycznej

- odczyta globalnie napisy w powiązaniu z obrazkiem

 

- będzie próbowało manipulować przyborami w trakcie poruszania się (przekładając woreczek z ręki do ręki)

- będzie rzucało woreczkiem do wyznaczonego celu, na zmianę prawą i lewą ręką

- wykona ćwiczenia zapobiegające płaskostopiu

o. 7 dz. 2 pkt. 5

o. 14 dz. 4 pkt. 7

o. 14 dz. 6 pkt.4

 

o. 5 dz. 2 pkt. 5

 

o. 5 dz. 2 pkt. 6

 

o. 5 dz. 2

20.02.

Czwartek

 

„Moje miasto”- nauka piosenki

 

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 13
(z wykorzystaniem woreczków gimnastycznych)

- określi budowę wysłuchanej piosenki  i wymieni elementy piosenki

- pokaże  ręką kierunek linii melodycznej podczas śpiewania piosenki

- podejmie próbę grania własnego akompaniamentu do piosenki

 

- będzie próbowało manipulować przyborami w trakcie poruszania się (przekładając woreczek z ręki do ręki)

- będzie rzucało woreczkiem do wyznaczonego celu, na zmianę prawą i lewą ręką

- wykona ćwiczenia zapobiegające płaskostopiu

o. 8 dz. 1 pkt. 2

o. 8 dz. 1 pkt. 4

o. 8 dz. 2 pkt. 4

 

o. 5 dz. 2 pkt. 5

 

o. 5 dz. 2 pkt. 6

 

o. 5 dz. 2

21.02.

Piątek

 

„O tym jak Anioł znalazł się w herbie Torunia”- inscenizacja  legendy  z wykorzystaniem sylwet

 

„Herb Torunia”- wydzieranka z kolorowych papierów

 

- opowie własnymi słowami treść inscenizacji z zachowaniem kolejności zdarzeń

- rozpozna herb miejscowości, w której mieszka

- rozpozna wyrazy wprowadzone do czytania globalnego (Toruń, herb)

- zbuduje dłuższe wielozdaniowe wypowiedzi

 

- obejrzy zdjęcia, ilustracje, pocztówki przedstawiające herb Torunia

- odtworzy określone kształty, wydzierając je z papieru

- będzie dbało o porządek w miejscu pracy

- wybierze napis oznaczający imię, aby podpisać własną pracę

o. 7 dz. 1 pkt. 3

o. 15 dz. 3 pkt. 3

o. 14 dz. 6 pkt. 4

o. 3 dz. 2 pkt 5

 

o. 9 dz. 1 pkt. 1

o. 9 dz. 2 pkt. 5

o. 2 dz. 3 pkt. 3

o. 14 dz. 6 pkt. 1

 

Zestaw ćwiczeń porannych nr 22

                            - będzie biegało swobodnie, zachowując równowagę

                            - będzie przeskakiwało przeszkody płaskie

- będzie kontrolowało utrzymywanie prawidłowej postawy ciała

                           

TEMATYKA   KOMPLEKSOWA                                          „KIEDY PATRZĘ W NIEBO

 

UMIEJĘTNOŚĆ  OGÓLNA                                                 rozbudzanie zainteresowań kosmosem

 

Data

Uwagi

Sytuacja  edukacyjna

Zamierzone  osiągnięcia  dziecka

 

24.02.

Poniedziałek

 

„W kosmicznej przestrzeni”- wycieczka do planetarium

 

- będzie z uwagą śledziło przebieg seansu

- wyrazi słowami wrażenia na temat oglądanych ekspozycji

- poprawnie zastosuje formy fleksyjne wszystkich odmieniających się części mowy

- zachowa się kulturalnie w miejscu publicznym

o. 7 dz. 1 pkt. 2

o. 9 dz. 1 pkt. 2

o. 3 dz. 3 pkt. 3

 

o. 1 dz. 3 pkt. 6

25.02.

Wtorek

 

„Niebo pełne gwiazd”- zabawy kształtujące umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10

 

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 13
(z wykorzystaniem woreczków gimnastycznych)

- będzie manipulowało przedmiotami i ustalało wynik dodawania i odejmowania w zakresie 10

- będzie dodawało i odejmowało na palcach i innych zbiorach zastępczych w zakresie 10

- będzie aktywnie uczestniczyło w zajęciach

 

- będzie próbowało manipulować przyborami w trakcie poruszania się (przekładając woreczek z ręki do ręki)

- będzie rzucało woreczkiem do wyznaczonego celu, na zmianę prawą i lewą ręką

- wykona ćwiczenia zapobiegające płaskost...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin