Zestaw ćwiczeń porannych nr 21
- będzie chwytało oburącz piłkę odbitą o ziemię lub o ścianę
- będzie poruszało się na czworakach, zmieniając kierunek i omijając przeszkody
- powtórzy określone ruchy zgodnie z podaną sekwencją
TEMATYKA KOMPLEKSOWA „TORUŃ W LEGENDACH”
UMIEJĘTNOŚĆ OGÓLNA wzbogacanie wiadomości o swoim mieście
Data
Uwagi
Sytuacja edukacyjna
Zamierzone osiągnięcia dziecka
03.02.-14.02. FERIE ZIMOWE
GRUPY ŁĄCZONE
17.02.
Poniedziałek
„W świecie legend”- wycieczka do Domu Legend Toruńskich
- pozna legendy związane z miejscowością, w której mieszka
- zada pytania dla uporządkowania spostrzeżeń
- będzie przestrzegało zasad zachowania obowiązujących w muzeum
o. 15 dz. 3 pkt. 2
o. 3 dz. 1 pkt. 7
o. 7 dz. 1 pkt. 1
18.02.
Wtorek
„W sklepie z piernikami”- zabawa dydaktyczna
Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 13 (z wykorzystaniem woreczków gimnastycznych)
- podejmie zabawę tematyczną polegającą na wymianie w sytuacji kupna i sprzedaży według umowy jeden za jeden, jeden za dwa, dwa za jeden
- posłuży się poprawnie liczebnikami głównymi i porządkowymi
- będzie rozumiało kierowane do niego polecenia i wykona je zgodnie z oczekiwaniami
- będzie próbowało manipulować przyborami w trakcie poruszania się (przekładając woreczek z ręki do ręki)
- będzie rzucało woreczkiem do wyznaczonego celu, na zmianę prawą i lewą ręką
- wykona ćwiczenia zapobiegające płaskostopiu
o. 13 dz. 4 pkt. 4
o. 13 dz. 2 pkt. 5
o. 1 dz. 3 pkt. 4
o. 5 dz. 2 pkt. 5
o. 5 dz. 2 pkt. 6
o. 5 dz. 2
19.02.
Środa
„Zabawy z głoską f” - muzyczny teatrzyk dziecięcy
Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 13(z wykorzystaniem woreczków gimnastycznych)
- odegra scenkę z wykorzystaniem rekwizytów oraz prostych form scenicznych
- wymieni kolejne głoski w wyrazach o prostej budowie fonetycznej
- odczyta globalnie napisy w powiązaniu z obrazkiem
o. 7 dz. 2 pkt. 5
o. 14 dz. 4 pkt. 7
o. 14 dz. 6 pkt.4
20.02.
Czwartek
„Moje miasto”- nauka piosenki
- określi budowę wysłuchanej piosenki i wymieni elementy piosenki
- pokaże ręką kierunek linii melodycznej podczas śpiewania piosenki
- podejmie próbę grania własnego akompaniamentu do piosenki
o. 8 dz. 1 pkt. 2
o. 8 dz. 1 pkt. 4
o. 8 dz. 2 pkt. 4
21.02.
Piątek
„O tym jak Anioł znalazł się w herbie Torunia”- inscenizacja legendy z wykorzystaniem sylwet
„Herb Torunia”- wydzieranka z kolorowych papierów
- opowie własnymi słowami treść inscenizacji z zachowaniem kolejności zdarzeń
- rozpozna herb miejscowości, w której mieszka
- rozpozna wyrazy wprowadzone do czytania globalnego (Toruń, herb)
- zbuduje dłuższe wielozdaniowe wypowiedzi
- obejrzy zdjęcia, ilustracje, pocztówki przedstawiające herb Torunia
- odtworzy określone kształty, wydzierając je z papieru
- będzie dbało o porządek w miejscu pracy
- wybierze napis oznaczający imię, aby podpisać własną pracę
o. 7 dz. 1 pkt. 3
o. 15 dz. 3 pkt. 3
o. 14 dz. 6 pkt. 4
o. 3 dz. 2 pkt 5
o. 9 dz. 1 pkt. 1
o. 9 dz. 2 pkt. 5
o. 2 dz. 3 pkt. 3
o. 14 dz. 6 pkt. 1
Zestaw ćwiczeń porannych nr 22
- będzie biegało swobodnie, zachowując równowagę
- będzie przeskakiwało przeszkody płaskie
- będzie kontrolowało utrzymywanie prawidłowej postawy ciała
TEMATYKA KOMPLEKSOWA „KIEDY PATRZĘ W NIEBO”
UMIEJĘTNOŚĆ OGÓLNA rozbudzanie zainteresowań kosmosem
24.02.
„W kosmicznej przestrzeni”- wycieczka do planetarium
- będzie z uwagą śledziło przebieg seansu
- wyrazi słowami wrażenia na temat oglądanych ekspozycji
- poprawnie zastosuje formy fleksyjne wszystkich odmieniających się części mowy
- zachowa się kulturalnie w miejscu publicznym
o. 7 dz. 1 pkt. 2
o. 9 dz. 1 pkt. 2
o. 3 dz. 3 pkt. 3
o. 1 dz. 3 pkt. 6
25.02.
„Niebo pełne gwiazd”- zabawy kształtujące umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10
- będzie manipulowało przedmiotami i ustalało wynik dodawania i odejmowania w zakresie 10
- będzie dodawało i odejmowało na palcach i innych zbiorach zastępczych w zakresie 10
- będzie aktywnie uczestniczyło w zajęciach
- wykona ćwiczenia zapobiegające płaskost...
kasiazabka123