tajemnice przyrody klasa 5 ksiazka nauczyciela pdf chomikuj.pdf

(20 KB) Pobierz
tajemnice przyrody klasa 5 ksiazka nauczyciela pdf
chomikuj
( tajemnice_przyrody_klasa_5_ksiazka_nauczyciela_pdf_chomikuj.pdf )
http://extrafiles.be/hdownload/tajemnice_przyrody_klasa_5_ksiazka_nauczyciela_pdf_chomikuj#
Podobne: tajemnice przyrody klasa 5 ksiazka nauczyciela pdf chomikuj, tajemnice przyrody klasa 5 ksiazka nauczyciela chomikuj, tajemnice przyrody klasa 4 ksiazka nauczyciela chomikuj,
tajemnice przyrody klasa 6 ksiazka nauczyciela chomikuj, tajemnice przyrody kl 4 ksiazka nauczyciela chomikuj, tajemnice przyrody klasa 5 ksiazka nauczyciela pdf,
tajemnice przyrody klasa 6 ksiazka nauczyciela pdf, tajemnice przyrody klasa 5 ksiazka nauczyciela allegro, tajemnice przyrody klasa 4 ksiazka nauczyciela pdf,
1-wsza. Nauczyciel winien nawiazac dotyk z rodzicami ucznia przed rozpoczeciem roku szkolnego, np.
-zorganizowac spotkanie organizacyjne, informujace rodzicow o programie nauczania, wymaganiach nauczyciela, i tym podobne.
-wyslac list w swiezym dniu zanim wakacjami informujacego o tym, jakie zasady sa panowac po klasie( kostium ucznia, aplikacja nauczania, obyczaje
szkoly, i tym podobne. ) jak i rowniez jakie przedmioty beda niezbedne od nowego roku. Dobrze zeby bylo o ile nauczyciel do takiego listu dolaczyl
kwestionariusze dla rodzicow i uczniow. Pomoga one poznac stale i slabe strony pociechy oraz wyczekiwania rodzicow jak i rowniez uczniow odnosnie
szkoly
-przeprowadzic wizyty domowe, ktore umozliwiaja poznac aure domowa dominujaca w domu ucznia. Ma pani czesto bardzo duzy dzialanie na
postepowanie ucznia jak i rowniez jego rezultaty w nauce
-zorganizowac piknik, ktory zezwoli na randka sie obu stron po milych postanowieniach. Uczniowie jak i rowniez rodzice odmiennych dzieci sa mogli
uprzednio sie rozpoznac oraz rozpoznac nauczyciela.
dwie. Nauczyciel winien systematycznie instruowac rodzicow o pracy szkoly poprzez np.
-pisanie listow o egzystencji klasy, rezultatach nauczania ucznia
-telefoniczne gratulacje na temat pociechy, ktore troche osiagnelo czy tez telefoniczne informowanie rodzicow kiedy z malym dzieje sie cos zlego
3. Profesor powinien zachecac rodzicow do wspolpracy – dowiedziec sie badz mogliby poprowadzic jakies fascynujace zajecia po klasie, spytac w
czym mogliby pomoc, zachecac pierwotnego do brania czynnego wkladu w zyciu wlasnego dziecka. Jest dozwolone to osiagnac poprzez np.:
-organizowanie rodzinnych wieczorow, gdzie bedzie prowadzona rozmowa po milej aurze
-organizowanie dzionki otwartych, kiedy rodzice potrafia przyjsc do nauczyciela jak i rowniez porozmawiac dzieki interesujace pierwotnego tematy
cztery. Nauczyciel winien prowadzic dokumentacje informujaca rodzicow o tym, jak na przyklad pracuje pierwotnego dziecko( np. podpisy pod testami,
klasowkami, pracami wlasnymi, ktore zostaly ocenione niedostatecznie) oraz dokumentacje spotkan ze swoimi rodzicami i wywiadowek ( notowac kiedy
sie spotkal ze swoimi rodzicami i dzieki jaki idea byla prowadzona rozmowa). Zachowanie takiej dokumentacji pozwala nauczycielowi odeprzec mozliwe
zarzuty rodzicow, iz nie zaakceptowac wiedzieli, iz z malym dzieje sie cos zlego badz tez nie zaakceptowac byli w ten sposob wczesniej informowani.
5. W czasie prowadzenia pojedynczych rozmow ze swoimi rodzicami nauczyciel winien pamietac, aby:
-nie porownywac dzieci jak i rowniez nie informowac o odmiennych uczniach
-trzymac sie tematu i stanowic dobrze przygotowywanym do rozmowki
-pilnowac czasu
-jesli rodzice nie potrafia przyjsc przeprowadzic rozmowe telefoniczna do tych propozycji
-na powitanie zawsze przekazac reke, zareagowac usmiechem i nawiazac z rodzicami dotyk wzrokowy
-nie mowic o sobie
-nie poruszac za wielu tematow podczas jednego spotkania
-mowic nie tylko o wadach pociechy, ale podkreslac takze tej zalety
-nie pouczac rodzicow
-nie okazywac rodzicom wyzszosci
-byc uprzejmym i traktowac rodzicow z szacunkiem
-zwracac uwage na tego rodzaju slowa jak na przyklad:
a)ja – gdy uzyjesz w czasie rozmowki tego wyrazenia ludzie rozumuja, ze bierzesz odpowiedzialnosc z kolei co mowisz
b)ty – wypowiedz rozpoczynajaca sie po to slowa byc moze zostac odebrana jako oskarzenie
c)powinien, winna – wielokrotnie uzycie takich slow planuje czyjas glupote, brzmi jak na przyklad oskarzenie
-podczas spotkania ze swoimi rodzicami nalezy:
a)przywitac ich
b)powiedziec, jaki wydaje sie cel zebrania, i oddac informacje
c)dac rodzicom epoka na komentarz i testowania
d)posumowac randka
e)zapisac, co zostalo ustalane
f)zakonczyc nalezytym akcentem
Zgłoś jeśli naruszono regulamin