Fendt 900 Vario 2017-03 PL.pdf

(4137 KB) Pobierz
Fendt 900 Vario
Może więcej. Pracuje lepiej.
Model Fendt 900 Vario jest liderem na rynku ciągników dla dużych gospodarstw i firm usługowych od 1995 roku.
Dzięki mocy maksymalnej wynoszącej 396 KM 900 Vario może po prostu zdziałać o wiele więcej i pracuje o wiele lepiej
dzięki zastosowaniu inteligentnych technologii. Czas zacząć czerpać korzyści z wiodącego ciągnika o dużej mocy i
zainwestować w Fendt 900 Vario.
2
3
Pokazać wielkość. Być wielkim.
Profesjonalne przedsiębiorstwa rolne bezdyskusyjnie wybierają Fendt. Fendt 900 Vario to możliwość łączonego cie-
szenia się doskonałą skrzynią biegów ze wspomaganiem, systemem elektronicznym, wydajnością i wytrzymałością.
Dzięki stabilnej i lekkiej konstrukcji, zdolności do znoszenia najwyższych obciążeń oraz oryginalnym technologiom
stworzyliśmy ciągnik o wysokiej mocy silnika, który jest w stanie zdziałać więcej i pracować lepiej.
4
5
Może więcej.
W przypadku ciągników o dużej mocy czynnikami o największym znaczeniu
są wydajność i opłacalność, jak również komfort i bezpieczeństwo.
By osiągnąć w tej dziedzinie wiodącą pozycję, the Fendt 900 Vario oferuje
przełomowe rozwiązania techniczne.
- Kabina x5 o objętości 3,5 m
3
z panoramiczną szybą przednią
- Ciągnik o lekkim podwoziu z masą własną 10,8 tony
- Zdolność do znoszenia wysokich obciążeń rzędu 7,2 tony oraz dopuszczalnej
masie całkowitej do 18 ton
- Zintegrowany system regulacji ciśnienia w ogumieniu Fendt VarioGrip
- Układ zapobiegający blokowaniu kół ABS
- Automatyczne czyszczenie chłodnicy dzięki wentylatorowi z rewersem
- Samopoziomujące, niezależnie zawieszenie kół osi przedniej z funkcją blokady
- System oświetlenia LED do jazdy i pracy
- System TMS z automatycznym sterowaniem obciążeniem granicznym 2.0,
które zapewnia idealne sterowanie silnikiem i przekładnią
- Nowe automatyczne sterowanie Fendt VarioGuide
- Funkcja SectionControl Assistant zapewniająca automatyczne sterowanie
sekcjami
- System zmiennego dawkowania (VRC) umożliwia prace z wykorzystaniem
map aplikacyjnych
- Zawory hydrauliczne z wymiennymi gniazdami (FFC) i przepływem 170 l/min
Pracuje lepiej.
Dzięki zintegrowanemu systemowi regulacji
ciśnienia w ogumieniu układ VarioGrip pozwala
na optymalną regulację ciśnienia opon zależ-
nie od tego, czy są wykonywane określone prace
polowe, czy też wymagany jest transport dro-
gowy.Podczas jazdy opony odznaczają się ideal-
nym ciśnieniem.Dzięki prawidłowemu ciśnieniu
powietrza w oponach, w przypadku pracy z kulty-
watorem można osiągnąć wydajność powierzch-
niową większą o maks. 8%, a także zaoszczędzić
do 8% oleju napędowego*. Prawidłowe ciśnie-
nie powietrza w oponach podczas transportu nie
tylko zapewnia wymaganą stabilność i mniejsze
zużycie opon, lecz również umożliwia zaoszczę-
dzenie do 4% oleju napędowego*.
Źródło: Uniwersytet Nauk Stosowanych Południowa Westfalia, Ekonomia Rolnicza, Soest
(8.2014)
Fendt 900 Vario
Stale osiąga więcej
Fendt 927 Vario
Fendt 930 Vario
Fendt 933 Vario
Fendt 936 Vario
Fendt 939 Vario
Moc maksymalna zgodnie z ECE R 120
kW
202
224
247
269
291
KM
275
305
336
366
396
6
7
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach VarioGrip ustawia ciśnienie w oponach
na poziomie od 0,6 do 2,5 bara w ciągu kilku minut. Optymalne ciśnienie opon oszczędza
paliwo, chroni glebę i zwiększa siłę uciągu.
Ciśnienie w oponach można ustawić za pomocą terminalu
Vario – wystarczy nacisnąć na przycisk. System wspomagający
informuje operatora ciągnika o zbyt niskim lub zbyt wysokim
ciśnieniu w oponach.
WIĘKSZA SIŁA DAJĄCA WYŻSZĄ WYDAJNOŚĆ
Większa siła uciągu.
Pracuje wydajniej.
Fundamentalne innowacje trafiły do serii ciągników
Fendt 900 Vario. Zwiększają one jeszcze bardziej ich
wydajność. Pierwotną innowacją jest połączenie nowej
technologii silnikowej ze zoptymalizowaną przekładnią
bezstopniową Vario – najlepsze rozwiązania idą w parze.
Szybka obsługa dzięki zwiększonej dynamice, wyso-
kiemu momentowi obrotowemu i lepszej dostępności
mocy. Równocześnie inteligentne rozwiązania, tj. sys-
tem zarządzania ciągnikiem TMS, zapewniają jednocze-
śnie niskie zużycie zarówno paliwa jak i AdBlue.
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach
Fendt VarioGrip
Zalety optymalnego ciśnienia w ogumieniu są jasne:
niższe ciśnienie w oponach podczas pracy w polu zwięk-
sza powierzchnię kontaktu z podłożem, a to wpływa na
zwiększenie siły uciągu i zmniejsza występowanie pośli-
zgu. Ponadto ugniatanie powierzchni gleby jest znacz-
nie mniejsze, a przez to ogólna wydajność jest wyż-
sza. Podczas jazdy drogą wyższe ciśnienie w ogumieniu
zapewnia większą stabilność ciągnika, zmniejsza opory
toczenia, a tym samym zmniejsza zużycie paliwa i zuży-
cie opon.
Możliwość przewiezienia 37 ton więcej w ciągu dnia
Model Fendt 900 Vario przekonuje do siebie
wydajnością transportową* wyższą o 16% przy
maksymalnej prędkości 60 km/h i oszczędności paliwa
uzyskanej z prędkością obrotową 1750 obr./min.
Te zalety są mocno odczuwalne zwłaszcza na końcu
dnia pracy: na przykład w transporcie, którego ciężar
sięga 230 ton, ciągnik serii Fendt 900 Vario może
przewieźć o 37 ton więcej w ciągu 10 godzin dzięki
wyższej prędkości jazdy. Jeżeli ciągnik Fendt 900
Vario porusza się z prędkością 50 km/h, jest jeszcze
bardziej ekonomiczny w zużyciu paliwa, gdyż prędkość
obrotowa silnika wynosi 1450 obr./min.
* Pomiar producenta.
Optymalne rozłożenie masy
Gdy ciągnik serii Fendt 900 Vario jest wykorzystywany
przede wszystkim do prac polowych, przewożenia lub
specjalnych aplikacji – w każdym przypadku można
wykorzystać jego niską masę własną wynoszącą zale-
dwie 10,8 tony. Do dyspozycji jest większy zapas masy
użytkowej rzędu 7,2 ton i nie ma potrzeby transporto-
wania niepotrzebnego ciężaru. Specjalnie dopasowane
obciążniki nadają się idealnie do ciężkich prac.
Zintegrowany system regulacji ciśnienia w oponach VarioGrip ustawia ciśnienie w oponach w najkrótszym
możliwym czasie - nawet podczas jazdy. Odbywa się to dzięki wykorzystaniu wewnętrznej jednostki obrotowej,
której trwałość równa się trwałości ciągnika. Powietrze jest pobierane z podwójnej, chłodzonej wodą sprężarki
powietrza z wykorzystaniem zaworu ciśnieniowego ciągnika.
8
9
Zgłoś jeśli naruszono regulamin