cud_w_betlejem.pdf

(3765 KB) Pobierz
Cud w Betlejem
˚
○○
˚˚
˚˚˚
˚˚
○○
○○○
˚˚
˚˚˚
1
2
○○○
○○○
3
○○○○
4
○○○○○○ ○○○○○
5
6
1
2
3
4
5
6
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
Zasady gry
Cud w Betlejem
Pasterzom pilnującym stad owiec wokół
Betlejem ukazał się anioł zwiastujący dobrą
nowinę. Aby dojść do miasta pasterze muszą
przenieść część zwierząt blokujących im
drogę do bezpiecznej zagrody.
Przed rozpoczęciem gry należy powycinać karteczki z owcami
wzdłuż czarnych linii a następnie zagiąć je tak by można było je
ustawić na białych kwadratach na planszy. Oprócz tego należy
przygotować po jednym pionku dla każdego gracza oraz jedną
zwykłą kostkę do gry.
Potem gracze ustawiają swoje pionki na wylosowanych przez siebie
niebieskich polach (każdy na innym). Grę zaczyna najmłodszy
gracz. Rzuca kostką i zdejmuje z planszy jedną z owiec (z rzędu
lub kolumny z wylosowanym numerem). Jeśli nie ma już żadnej
owcy ani w wylosowanym rzędzie ani w wylosowanej kolumnie, to
kolejka przechodzi na następną osobę. Tak samo robi kolejny
gracz. Gra się kończy, gdy każdy z pionków ma wolną drogę (pionek
nie może się przesuwać po skosie) do pola z wejściem do miasta.
W grze wykorzystano grafiki na licencji Public Domain z następujących źródeł:
Grafika owcy, autor: lemmling
źródło: www.openclipart.org/detail/17637/cartoon-sheep
Grafika wioski, autor: firkin
źródło: www.openclipart.org/detail/295996/middle-eastern-scene-pilgramage-in-jerusalem
Zgłoś jeśli naruszono regulamin