wzor_druku_informacja_o_gotowosci_dziecka_do_podjecia_nauki_w_szkole.pdf
(
102 KB
)
Pobierz
Nr 70
str. 1
.......................................................................
(pieczêæ przedszkola / szko³y)
INFORMACJA O GOTOWOŒCI DZIECKA
DO PODJÊCIA NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Imiê i nazwisko dziecka
.......................................................................................................................
Rok szkolny
............................................................................................................................................
Forma wychowania przedszkolnego*
................................................................................................
Informacja o stanie przygotowania dziecka do podjêcia nauki w szkole podstawowej
I. Opanowanie wymagañ okreœlonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego
w obszarze:
1. Umiejêtnoœci spo³ecznych i odpornoœci emocjonalnej:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
2.
Umiejêtnoœci matematycznych i gotowoœci do nauki czytania i pisania:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców ..............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
3.
Sprawnoœci motorycznej i koordynacji wzrokowo-ruchowej:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
MEN-I/54/2
Nr 70
str. 2
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
4.
Samodzielnoœci, w tym umiejêtnoœci wykonywania czynnoœci samoobs³ugowych:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
II.
Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauwa¿one predyspozycje, uzdolnienia
i zainteresowania:
1) opis ...............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
2) podjête lub potrzebne dzia³ania s³u¿¹ce ich rozwijaniu ..............................................................
...........................................................................................................................................................
3) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
III. Dodatkowe spostrze¿enia o dziecku:
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................
..........................................................................
(data i podpis nauczyciela)
(pieczêæ i podpis dyrektora)
*
Wpisaæ odpowiednio:
przedszkole, oddzia³ przedszkolny w szkole podstawowej, punkt przedszkolny, zespó³ wychowania przedszkolnego.
Plik z chomika:
flek
Inne pliki z tego folderu:
calusy dla babci i dziadka_bez_spadow.pdf
(9362 KB)
calusy_dla_babci_i_dziadka_bez_spadow.pdf
(9362 KB)
Dzien_dziecka.pdf
(4834 KB)
Dzien_matki.pdf
(1087 KB)
Pozegnanie_starszakow.pdf
(2119 KB)
Inne foldery tego chomika:
# malowanki
# piosenki o wiośnie
# pożegnanie przedszkola
(Pomarańczowa) Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności do skupiania uwagi
=========SKRZYNKA SKARBÓW NIEZBĘDNA W TERAPII PEDAGOGICZNEJ
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin