ANKIETA.pdf

(65 KB) Pobierz
Szanowni Państwo,
Dziękując za zaufanie i skorzystanie z usług rehabilitacyjnych w Górnośląskim Centrum
Rehabilitacyjnym „Repty”, zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety,
zaznaczając odpowiedź. Jej wyniki pomogą nam ocenić poziom udzielanych świadczeń i
skorygować ewentualne niedociągnięcia. Wyniki wykorzystane zostaną wyłącznie do podniesienia
standardu oferowanych usług, wychodząc tym samym naprzeciw Państwa oczekiwaniom.
Odpowiedź prosimy zaznaczyć X w pustym polu.
W przypadku gdy pacjentem jest dziecko prosimy o wypełnienie ankiety przez osobę dorosłą.
METRYCZKA PACJENTA
Płeć
K
M
Wiek
Wykształcenie
Podstawowe
Gimnazjalne
Zawodowe
Średnie
Wyższe
Pochodzenie
Miasto
Wieś
Czy jest Pan/Pani pacjentem:
stacjonarnym
niestacjonarnym
1.W jaki sposób dowiedział się Pan/Pani o Ośrodku REPTY?
Z polecenia lekarza
Z reklamy w mediach- jakie?
Od rodziny, znajomych
Z internetu
Z innych żródeł – jakich?
1362394071.118.png 1362394071.129.png 1362394071.140.png 1362394071.151.png 1362394071.001.png 1362394071.012.png 1362394071.023.png 1362394071.034.png 1362394071.045.png 1362394071.056.png 1362394071.067.png 1362394071.075.png 1362394071.076.png 1362394071.077.png 1362394071.078.png 1362394071.079.png 1362394071.080.png 1362394071.081.png 1362394071.082.png 1362394071.083.png 1362394071.084.png 1362394071.085.png 1362394071.086.png 1362394071.087.png 1362394071.088.png 1362394071.089.png 1362394071.090.png 1362394071.091.png 1362394071.092.png 1362394071.093.png 1362394071.094.png 1362394071.095.png 1362394071.096.png 1362394071.097.png 1362394071.098.png 1362394071.099.png 1362394071.100.png 1362394071.101.png 1362394071.102.png 1362394071.103.png 1362394071.104.png 1362394071.105.png 1362394071.106.png 1362394071.107.png 1362394071.108.png 1362394071.109.png 1362394071.110.png 1362394071.111.png 1362394071.112.png 1362394071.113.png 1362394071.114.png 1362394071.115.png 1362394071.116.png 1362394071.117.png 1362394071.119.png 1362394071.120.png 1362394071.121.png
2.Jak Pani/Pan ocenia pracę recepcji oraz załatwienie formalności związanych z przyjęciem
do Ośrodka? Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
Bardzo dobrze
Dobrze
Przeciętnie
Źle
Bardzo źle
3. Jak ocenia Pan/Pani objaśnienie wykonywanego zabiegu oraz udzielenie informacji o
ewentualnych odczynach? Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
Informacje w pełnie zrozumiałe
Informacje zrozumiałe częściowo
Inrormacje nie zrozumiałe
Brak informacji
4. Jak ocenia Pan/Pani elementy komunikacji między personelem ośrodka a pacjentem? Oceń
w skali od 1 do 5 ( 1-bardzo źle, 2- źle, 3-dostatecznie, 4- dobrze, 5- bardzo dobrze).
1
2
3
4
5
Lekarze
Pielęgniarki
Fizjoterapeuci
Rehabilitanci
Masażyści
5.Jak Pani/Pan ocenia czystość pomieszczeń zabiegowych?
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
Bardzo dobrze
Dobrze
Przeciętnie
Źle
Bardzo źle
1362394071.122.png 1362394071.123.png 1362394071.124.png 1362394071.125.png 1362394071.126.png 1362394071.127.png 1362394071.128.png 1362394071.130.png 1362394071.131.png 1362394071.132.png 1362394071.133.png 1362394071.134.png 1362394071.135.png 1362394071.136.png 1362394071.137.png 1362394071.138.png 1362394071.139.png 1362394071.141.png 1362394071.142.png 1362394071.143.png 1362394071.144.png 1362394071.145.png 1362394071.146.png 1362394071.147.png 1362394071.148.png 1362394071.149.png 1362394071.150.png 1362394071.152.png 1362394071.153.png 1362394071.154.png 1362394071.155.png 1362394071.156.png 1362394071.157.png 1362394071.158.png 1362394071.159.png 1362394071.160.png 1362394071.161.png 1362394071.002.png 1362394071.003.png 1362394071.004.png 1362394071.005.png 1362394071.006.png 1362394071.007.png 1362394071.008.png 1362394071.009.png 1362394071.010.png 1362394071.011.png 1362394071.013.png 1362394071.014.png 1362394071.015.png 1362394071.016.png 1362394071.017.png 1362394071.018.png 1362394071.019.png 1362394071.020.png 1362394071.021.png 1362394071.022.png
6.Jak ocenie Pan/Pani czystość łazienek?
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
Bardzo Dobrze
Dobrze
Przeciętnie
Źle
Bardzo źle
7.Jak ocenie Pan/Pani czystość toalet?
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
Bardzo Dobrze
Dobrze
Przeciętnie
Źle
Bardzo źle
8.W naszym ośrodku pacjenci mogą skorzystać z miejsc rekreacyjno – usługowych
(wymienione poniżej) prosimy o wpisanie zmian jakie Pan/Pani chciałby/chciałaby
wprowadzić w poszczególnym punkcie.
Sklep spożywczy
Kiosk
Poczta
Biblioteka
Kino
Księgarnia
Kawiarnia
Park
9.Jeżeli miałaby/miałby Pani/Pan skierowanie do szpitala w przyszłości, to czy wybrałaby
Pani/ wybrałby Pan ośrodek REPTY?
Tak
Nie
1362394071.024.png 1362394071.025.png 1362394071.026.png 1362394071.027.png 1362394071.028.png 1362394071.029.png 1362394071.030.png 1362394071.031.png 1362394071.032.png 1362394071.033.png 1362394071.035.png 1362394071.036.png 1362394071.037.png 1362394071.038.png 1362394071.039.png 1362394071.040.png 1362394071.041.png 1362394071.042.png 1362394071.043.png 1362394071.044.png 1362394071.046.png 1362394071.047.png 1362394071.048.png 1362394071.049.png 1362394071.050.png 1362394071.051.png 1362394071.052.png 1362394071.053.png 1362394071.054.png 1362394071.055.png 1362394071.057.png 1362394071.058.png 1362394071.059.png 1362394071.060.png 1362394071.061.png 1362394071.062.png 1362394071.063.png 1362394071.064.png 1362394071.065.png 1362394071.066.png 1362394071.068.png 1362394071.069.png 1362394071.070.png 1362394071.071.png 1362394071.072.png 1362394071.073.png 1362394071.074.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin