CW 1 Projektowanie i organizacja służb sprzedaży w oparciu.doc

(29 KB) Pobierz

Projektowanie i organizacja służb sprzedaży w oparciu
o strukturę rynku

 

 

1.        Opis rynku

 

Celem opracowania niniejszego raportu jest przedstawienie wytycznych do rozwoju przestrzeni publicznych prowadzonych usług w centrum odnowy biologicznej i rehabilitacji Fizjo-Med w Raciborzu. Opracowano w oparciu o stan istniejących miejsc publicznych i niepublicznych świadczących tego typu usługi w mieście Racibórz.

 

Według danych z 31 grudnia 2013 r. miasto miało 55 568 mieszkańców.

 

Wygląd i charakter decyduje o postrzeganiu miasta, co ma szczególne znaczenie w czasach rosnącej regionalnej konkurencji z miastami leżącymi w okolicach Raciborza, które świadczą usługi lecznicze.

 

Dobrze zorganizowana przestrzeń publiczna ma kluczowe znaczenie dla miasta oraz jakości życia mieszkańców. To fizyczna przestrzeń tworząca spójną całość, nasycona znaczeniem społecznym.

 

Główne założenia centrum odnowy biologicznej i rehabilitacji Fizjo-Med w Raciborzu to:

- rozbudowa obiektu obejmująca zakup nowoczesnej aparatury dla potrzeb pacjentów
z problemami ortopedycznymi

- Pomieszczenie do Krioterapii ogólnoustrojowej

- Zakup ciekłego powietrza

- Urządzenie do wykonywania zabiegów falą uderzeniową

- rozbudowa centrum o 2 duże działy o wielkości 1000m2
(ortopedyczno-neurologiczny oraz pediatryczny)

 

Jeśli to wszystko uda się zrealizować to centrum będzie

- mogło zatrudnić dodatkowych pracowników

- bardziej komfortowym obiektem dla klientów (pacjentów) z różnymi problemami zdrowotnymi

- jedynym obiektem w regionie mającym pomieszczenie do krioterapii na 20 osób

- posiadać najnowocześniejszy sprzęt do fizykoterapii

 

 

 

 

 

 

 

 

2.        Działy

Na terenie centrum funkcjonują specjalistyczne działy do których zaliczane są:

- dział sprzedaży zewnętrznej

- dział sprzedaży wewnętrznej

- strategiczny

- administracji sprzedaży

- wspomagania sprzedaży

 

Dział sprzedaży zewnętrznej = tworzy u nas dział prowadzenia marketingu i promocji

 

Dział sprzedaży wewnętrznej = zadaniem jest obsługa nowych oraz stałych pacjentów, kierowanie ich do lekarzy oraz sal gdzie mają odbyć wizytę lekarską lub rehabilitację.

 

Dział strategiczny = to nic innego jak dział kadr która organizuje szkolenia dla pracowników oraz wykonuje selekcje kadry pracowników centrum a także zajmowanie się tymi najważniejszymi klientami.

 

Dział wspomagania sprzedaży = celem jest zwiększenie sprzedaży danej usługi oraz jej promocja w celu zainteresowania klienta daną usługą.

 

Dział administracyjny = celem jest planowanie pracy, fakturami oraz opłatami

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin