Strategia marketingowa.docx

(15 KB) Pobierz

ĆW. 3

Strategia marketingowa to narzędzie walki konkurencyjnej zawierające w sobie trzy główne strategie wpływające na działalność przedsiębiorstwa, a więc strategię cen, strategię promocji i strategię dystrybucji.

 

Strategia marketingowa na najbliższy okres polegać będzie, przede wszystkim na rozwoju usług, zdobyciu klientów, którzy będą polecali następnym usługi świadczone przez firmę.


Strategia cen:

·        promocje

·        karty stałego klienta

·        rabaty

 

                            Strategia promocji:

W przypadku gabinetu kosmetycznego „Uroda” stosowane będą następujące metody reklamy:

- reklama w miejscu prowadzenia działalności,

- za pośrednictwem zadowolonych klientów

- dobra opinia o poziomie usług,

- reklamy w prasie lokalnej,

- reklama w internecie (strona www, katalogi firm, katalogi branżowe)

- reklama poprzez ulotki i wizytówki,

 

                            W przypadku planowanego przedsięwzięcia stosowany będzie jeden element strategii dystrybucji, a mianowicie świadczenie usług w salonie kosmetycznym, czyli punkcie stacjonarnym. Założenia strategii dystrybucji przewidują taką organizacje procesu sprzedaży, aby gwarantował on szybki przepływ informacji o usługach do klientów oraz szybką i na wysokim poziomie realizację usług.

 

 



 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin