Hydro boost device-Pl.doc

(173 KB) Pobierz
The hydro boost device you can build yourself

Urządzenie doładowujące wodą, silnik samochodu możesz zbudować sobie sam.

—————————————————————————————

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

email supplier of this article for any additional information

 

Ciekawość i Wolność – To Matki wynalazku.

 

Moje marzenie na wyrwanie się z systemu i zatrzymania pieniędzy w moim portfelu, zamiast Zasilanie gazem / samochodu firmowego doprowadziły mnie do myślenia o poprawieniu przebieg z jednostki paliwa. Posiadając doświadczenie jako nauczyciel chemii w małej chrześcijańskiej szkole dało mi to świadomość, że wodór jest pierwiastkiem bardzo powszechne występującym i pali się bardzo dobrze. Dlatego zastanawiałem się, dlaczego nie można zasilać samochodu tylko wodorem. Dla badania, znalazłem kilka pojazdów napędzanych wodorem w których już to zrealizowano.

Większość z tych przeróbek, nigdy nie była szeroko nagłośniana. Przy zasilaniu wodorem nie wydzielają się toksycznych odpady podczas spalania, zastanawiałem się, dlaczego producenci samochodów nigdy nie wykonywali takiej możliwości. Czy oni naprawdę dbają o środowisko jak twierdzą? Jedyną odpowiedzią jaka mogłem wymyślić tak od ręki, było to, że firmy naftowe zainwestowały w przemyśle samochodowym i wydobywczym ropy.

 

 Jednak pewnego dnia podczas oglądania TV, widziałem, jak jeden z producentów samochodów zamierza produkować samochody oparte o spalanie wodoru i przewidywał budowę stacji wodorowych w całym kraju zamiast stacji benzynowych.

Koszt produkcji samochodu prototypowego ocieniał, że ma tylko kosztować(!!!) 500 000 $USA. Próbowali znaleźć sposób, aby doprowadzić koszty produkcji do znośnych wartości. Aby koszt produkcji takiego samochodu były mniejsze co najmniej trzy razy. Ostatecznie trzeba by było by stosować trzy komórki do produkcji "wodoru", a koszt każdej to 100.000 dolarów za każdą i byłyby niezbędne w konstrukcji każdego samochodu. Myśl o stacjach wodorowych rozgniewała mnie, dlaczego? Ponieważ woda to jest związek chemiczny o wzorze H20 - dwie cząsteczki wodoru i jedna cząsteczka tlenu. Pomyślałem, że musi być sposób na uwolnienie i spalenie tego wodoru.

Droga do uwolnienia wodoru była prosta eksperyment,taki który przeprowadziłem w klasie z elektrolizą. Weź dziewięcio wlotową baterię, podłączyć przewody do każdej końcówki, umieścić niewielką ilość soli kuchennej w szklance wody (włącz prąd elektryczny) i umieścić gołe końce przewodów w szklance. Można zauważyć, że na drucie przymocowany do dodatniego bieguna (+), pojawią się wiele pęcherzyków gazu, to będzie tlen. Na drucie przymocowanym do zacisku ujemnego (–), pojawią się też pęcherzyki, ale będzie ich mniej niż na przewodzie, to będzie wodór. Forma, substancji wyjściowej nabiera innych właściwości zmienia stan skupienia, (dlaczego woda jest mokra, przejrzyste, itp.?), Ale rozumiem, trochę jak "te cząstki trzymają się razem."

Cząsteczka tlenu ma niższe orbity (bliżej jądra) wypełnione w pełni elektronami, dwa elektrony na ostatniej orbicie są brakujące, gdyż jednak naturalnie występuje tam tylko 6 elektronów na zewnętrznych orbicie (najdalej od jądra atomu cząsteczki wody). Ponieważ atomy zawsze dążyć do tego aby ich orbitale były wypełnione po brzegi (wszystko darzy do stanu równowagi), Tlen poszukuje dwóch brakujących elektronów.

Wodór ma tylko jeden proton i jeden elektron. To oznacza, że ma tylko jeden elektron w jednym miejscu na orbitalu, atom wodoru nie ma innego elektronu (brakuje mu go też), gdyż maksymalna pojemność tej orbity wynosi 2.

Kiedy atom tlenu spodka atom wodoru, oba atomy decydują się dzielić ten jeden elektron jako wspólny. Oznacza to, że wodór ma teraz pragnienie mieć dwa elektrony, ale nadal w cząsteczce tlenu brakuje dla tlenu jednego elektronu. I tak samo kolejny drugi atom wodoru, który chce podzielić się elektronem z atomem tlenu. Zarówno Wodory mają teraz dwa elektrony w ich orbitach zewnętrznych i tlen w jego zewnętrznej orbicie też ma ją wypełnioną do pojemności ośmiu elektronów tak jak powinien mieć. Atomy są teraz powiązane przez siły przyciągania elektronów co jest określane jako przyciąganie "kowalencyjne (lub miedzy elektronami biorącymi udział w podziale) występuje więź między nimi. Teraz, gdy wszystkie atomy mają ostatnie orbity wypełnione, mamy stabilną cząsteczkę wody wszystkie siły elektryczne w atomie zostały zrównoważone.

Wracając do eksperymentu: Kiedy zastosujemy energię elektryczną z zewnątrz to te wiązania kowalencyjne, zostaną zerwane. Proces ten nazywany jest elektrolizą. Jak wiązanie kowalencyjne jest uszkodzone (rozerwane), Tlen naturalnie migruje do elektrody dodatniej bo ma nadmiar elektronów z orbit wodoru.

Wynika to prawdopodobnie z tego, że kiedy wiązania kowalencyjne są zrywane, tlenu potrafi utrzymać elektrony z atomów wodoru i ma więc dwa dodatkowe elektrony. Ponieważ elektrony, z natury, niosą ładunek ujemny, Tlen ma teraz całkowity ładunek –2e. Ponieważ przeciwne ładunki przyciągają się nawzajem, tlen migruje do elektrody dodatniej (+).

Ponieważ wydaje się, że wodór stracił elektron, to pozostaje na nim dodatni ładunek od protonu. Dlatego jego atom ogólnie ma ładunek +1 co sprawia, że wędruje do elektrody ujemnej.

Tlenu i wodoru oba składają się z "dwuatomowych (dwa-atomy)" tandemów, które tworzą cząsteczki, a zatem można nazwać że są to "dwuatomowe" gazy. Każda cząsteczka tlenu składa się z dwóch połączonych ze sobą atomów tlenu. Każda cząsteczka wodoru składa się z dwóch atomów wodoru połączonych ze sobą.

Mając to na uwadze, kiedy tyle atomów tlenu dojść do elektrody dodatniej, łączą się w pary i tworzą tlenu w formie dwu atomowego gazu. To samo dzieje się z atomami wodoru po przybyciu na biegun ujemny, tworzą pary atomów i postaci cząsteczki dwuatomowej wodoru.

To prowadzi nas do jednej z korzyści płynących z używania wody jako naszej substancji wyjściowej, otrzymujemy wodoru i tlen, który jest produkowany i jest również bardzo aktywnym gazem. Tak więc za pomocą tego urządzenia do elektrolizy, mamy bardziej dynamiczne spalanie. W związku z tym mamy mniejsze zużycie paliwa.

Teraz, gdy miałem pomysł użycia tej koncepcji, pojawił się drugi problem z jakim zetknąłem się wtedy, to jest, jak zrobić na tyle dużo gazów, żeby to rzeczywiście coś zmieniło przez wrodzenie tych gazów do procesu spalania.

Inny mój przyjaciel powiedział mi, że to zajęło by drugi samochód tej samej wielkości aby wystarczyło tej ilości wodoru do spalania. Nie wierzyłem, byłoby to bardzo trudne.

Przez dodanie różnych substancji do wody, objętość gazów wytwarzanych wzrasta. Po raz pierwszy dodałem jednak soli, ale to niszczy elektrody za szybko.

Rozwiązaniem było wykorzystanie małych ilości kwasu z akumulatora  kwasu (siarkowego) (który składa się z dwóch atomów wodoru, jednego siarki i czterech atomów tlenu).

I pospiesznie skonstruowałem urządzenie, za pomocą dużego słoika od ogórków, w którym mogłem sprawdzić, jak dużo kwasu i wody potrzeba do takiej mieszaniny. Korzystałem z ładowarki, 1 galon słoik po ogórkach, i 1/4 szklanki kwasu używanego do baterii, jak to zrobiłem moje elektrod rozpoczęły bombelkowanie tak jak bym włożyłam tabletki Alka-Seltzer do zbiornika. I skonstruowane takie urządzenie, takie jak opisane w "Budujmy to" część I więc znacznie wzrósł mój przebieg z galona paliwa.

 

 

Pierwszy Test.

1 galon angielski = 4,564 l = 0,004564 m³              1 galon amerykański = 3,785 l = 0,003785 m³

Uwaga mpg oznacza odległość w milach z 1 Galona(USA) paliwa.

Pierwszy pojazd z tym systemem był na to 1985 AMC Jeep. Pojazd należał do przyjaciela, który rozwijał się ten system w tym samym czasie byłem u niego. Dostał zdumiewające rezultaty 60-70 mpg
(3,9 L/100km) na autostradzie i 40-50 mpg (3,36 L/100km)dla miasta.

 

Moje pierwsze kilka osobistych testy na 1983 AMC Eagle SX4 4WD. Problem polegał na tym, że samochód był w złym stanie tyle remontów, że nigdy nie miałem zgodne czas przetestować go na. Kiedyś robiłem testów na długą podróż, zapomniałem przeczytać licznik, kiedy przyjechałem na moje miejsce! Tylko fakt, mogę dać dotyczące przebieg był fakt, że jechałem z Erie, PA Hagerstown na około połowę zbiornika gazu.

Przejechałem 357 mil przy użyciu minimum 9 litrów benzyny (moim zbiorniku zarejestrowanych tuż poniżej półmeteka). To daje do 39,7 mpg. Nawet dowiedzieć zastosowanie 10 mpg oznacza zrobiłem 35,7 mpg. My Eagle normalnie uzyskiwał 15 mpg na autostradzie! Wiem, że w tym wyjeździe miałem się zmieścić, że wyszło to co najmniej 35 mpg. Ale gdzie było 60 mpg na autostradzie, jakie uzyskał mój przyjaciel w Jeepie? Nasze silniki są identyczne ale ja miałem jeszcze niższy przebieg.

Jedyna różnica jaką znalazłem było to, że użył on pompy od klimatyzacji do wtłoczenia produkowanych gazów w górnej części filtra powietrza. Myślałam, że zamiast rezygnacji z klimatyzacja, chciałbym przeciąć linię z zaworu PCV do gaźnika, wstawić trójnik i pozostawić próżni z silnika do bani z gazów w odkryłem, że za pomocą pompy do klimatyzacji gazów do silnika wydaje się działać lepiej.

Drugi test użyłem go na długą podróż w moim Eagle również była nieudana się. I się nie zmieniło od ocynkowanych śrub na śruby jako 'cynkowane', aby używać jako elektrody.

Po 100 milach po dojechaniu do Buffalo, NY znalazłem moją elektrody były zardzewiałe do punktu, woda była ciemna i gazy nie były produkowane. I nie zastąpi je i uciekła reszta ze zbiornika na zwiedzanie w Niagara Falls. I po tankowaniu dostałem miłą niespodziankę, kiedy napełnić zbiornik.

Mimo, że urządzenie zostało uruchomione tylko 100 mil, że zbiornik gazu, mój ogólny przebieg (w tym 2/3 zbiornika paliwa przejechałem gdy urządzenia do elektrolizy nie funkcjonowało, co z kolei zazwyczaj oznacza 15 mpg na autostradzie) nadal wskazuje że dostałem 23 mpg! Pamiętaj, że to było z urządzeniem tylko działało przez 2 godziny jazdy. Przebieg tej podróży musi być dość dobry, aby zarejestrować 23 mpg ogólnego zurzycia.

Kolejny test przyszedł I wreszcie dał szansę na sprawdzenie pracy systemu, zmuszając gaz do wędrówki do góry Gaźnika wymuszając to pompą. Podzielił się pomysłem od innego mojego przyjaciela, który umieścić silnik od wycieraczki przedniej szyby w górnej części zbiornika elektrolizy i używali go na siłę napędową dla gazów w górnej części filtra powietrza.

Dało to Wyniki 67 mpg na autostradzie, 47 mpg miasta dla 8 cylindrów 350 silnika 4WD podnieść! Inne ciężarówki został zainstalowany na to 4WD podnieść z silnikiem 351. Oba samochody raport ten sam przebieg.

Wprawdzie istnieją inne pomysły na rzecz poprawy systemu (patrz "ulepszenia sekcji" poniżej). Niniejsza publikacja jest zapisywany do informowania o podstawową jednostką nadzieje będą się starać, aby ją poprawić się. To elektrolizy jednostki pomogą w oszczędzaniu środowiska i oszczędności naszych portfelach od tych, którzy łapczywie skorzystać z nas.

 

 

 

  

 

 Advantages and Disadvantages

 There are a few minor drawbacks with the electrolysis unit. It requires maintenance from time to time. The first drawback is that the electrodes will need replacement periodically.

 Normally this will be after every two tanks of gas. Every two tanks is not a bothersome thing when the mileage gain increases the distance/time you go between tanks. A typical vehicle that has a 20 gallon gas tank and gets 15 city mpg will go 300 miles before it needs refuelled.

 Using the electrolysis unit, the same type of vehicle may get 47 city mpg (as the two trucks cited previously). If such a vehicle is getting 47 city mpg, it will go a distance of 940 miles before the tank needs to be refilled.

 The second drawback is that the unit will also need cleaned out after every two tanks. As the electrodes deteriorate, they deposit a black, wet, powdery sludge at the bottom of the tank. Just rinse it out with water.

 The benefits are numerous. Gas mileage increase; more money in your pocket; the engine burns cooler which could have the possible results of a longer engine life; a little more power increase has been noted in our test vehicles; less gasoline being burned implies cleaner emissions; cleaner emissions means a healthier environment.

 Lets Build It

 There are two sets of diagrams picturing different views of the electrolysis unit included with this publication. The first set is for the basic unit. The second set, almost identical, refers to an advanced unit with a bubbler tube attached. I still have not been able to test if the bubbler tube gives better mileage.

 I suspect it will. I have included it in this publication so others may experiment. For more information on the bubbler tube, refer to the 'Improvements Section.' There is detailed explanation of how to build the bubbler tube and the theory behind why I feel it will be an improvement. The rest of the 'Let's Build

 It' section will refer only to the diagrams for the basic unit.

The parts list for the basic unit is simple. To make a typical 8.5 inch tall unit, you need the following PVC pipe pieces/parts (I have used schedule 40 pvc - any will do):

 A length of 4 inch pipe; a 4 inch end cap; a 4 inch clean out and plug.

You also need 8 X 3/8 inch galvanised carnage bolts; 8 galvanised nuts; 2 wing nuts; 4 washers to go with the carnage bolts; a 2 inch length of threaded hollow rod (the rod used in making lamps through which they run the electric cord is perfect); a small 12 volt windshield wiper fluid pump; a length of wire such used in running extra brake lights; some battery acid (you can get this from an old car battery); circle (and maybe spade) 'crimp' connectors that will allow you to put a circle on the end of your wire so they can easily slip over the ends of the carriage bolts; and a tomato paste can (the inside coating on the can seems to prevent deterioration during the electrolysis).

 The cost depends on how many parts you can find laying around. Made from all new parts the cost will vary between $20-$30.00.

 Step 1: Where to Mount It

 The first thing to do is decide where you will be able to mount this device in your engine compartment. Find a place in your vehicle's engine compartment where you will be able to mount a 10 inch high, 4 inch wide device that will not be in the way of the hood when in the closed position.

 Be creative in the way you will mount this device - all car engine compartments are different. The completed unit will need to be inserted vertically into the compartment; stay in the upright position; be firmly mounted so as to eliminate splashing of the liquid inside; be positioned such that the closed hood will not pinch off the air hose coming from the top of the unit; and facilitate easy removal for periodic maintenance.

 My father found a good way to mount his. He obtained a six inch diameter 'elbow' connector piece of drain pipe; bolted it (hole upwards) to the side wall; bolted a 1/4 X 2 X 10 metal strip sticking up out of the top of the elbow; inserted his electrolysis tank into the elbow; and then put a hose clamp around the metal strip and the electrolysis tank.

 Step 2: Construction

 Look over diagrams 2- 4 until you feel you have a good idea of what the completed unit will look like. This will facilitate the following of the building instructions. It is a lot easier than it sounds.

 Refer to Diagram 5a and drill holes on either side of the square raised area on the PVC plug that will allow the carriage bolts to be threaded into the holes. But take care that the hole is far enough in so that a nut affixed to the bolt will be able to fit into the underside of the plug without getting caught on its rim. (see Diagram 5b).

 Use a red indelible marker to designate one of these holes as the positive terminal. Drill a hole in the top of the raised square on the plug such that the threaded hollow rod can be threaded into it. drill a 1/8 inch 'bleeder hole' (as in diagram 5a) in the top of the cap on the side of the square that has not already been drilled through. This bleeder hole acts as an air intake for the pump to operate with.

 To insert your positive electrode, thread a nut down a little more than an inch from the end of one of the carriage bolts. Put a washer down on top of this. Thread this carriage bolts into the hole made for it in the plug. Run it up through such that the nut and washer are tightly against the inside of the plug's cap.

 This should leave an inch extending beyond the top of the plug. Put a washer down on the top of the newly exposed end of the bolt and thread a nut down to hold the washer tightly to the lid. Follow this by a wing nut (I had to grind the tips of the wing nuts down a little to allow them to tighten down on the bolt without running into the side of the square raised area of the plug).

 The top and bottom of the tin can must now be readied for use. I find the I hydrogen tends to collect better around a sharp edge. Therefore, take the top and bottom of the tomato paste can (I tried using stainless steel discs and found the tomato paste can lids lasted longer because they did not deteriorate as fast) drill holes in them that will allow them to be threaded/slid up the carnage bolts (see Diagram 6 concerning the tin can lids).

 ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin