1996 TOWN CAR FRONT SHOCK WYMIANA.pdf

(323 KB) Pobierz
1996 TOWN CAR FRONT SHOCK WYMIANA
Zgłoszony przez nailfoot / 03-20-06
Części trzeba będzie
amortyzatory przednie do wyboru (użyłem Monroe Sensa-Trac Reflex # 5960)
2 ton floor jack
A 2 ton jack stoiska
9/16 "Klucz otwarty koniec
Gniazdo 9/16 "
uchwyty Vise
splitter Nut (opcjonalnie)
Uwaga: Procedura powinna wymagać nie więcej niż godzinę dla obu stron.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Zaparkować samochód na płaskim podłożu, zablokować przód i tył koła ukośnie
przeciwnej stronie jesteś począwszy od dnia i zaciągnąć hamulec postojowy. Ponadto,
wyłącz zawieszeniem pneumatycznym w bagażniku.
Zacznijmy
Wybrałem wstrząsy Monroe Reflex, ponieważ były one tylko około 14 $ więcej każdego,
że standard "Dom Marka" w lokalnym Advance Auto Parts. 5960 jest do przodu, a 5961
jest z tyłu, które będę zająć kolejny dzień!
Ok, więc pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zdjąć nakrętkę na szczycie szoku.
Mam stronie kierowcy na zdjęciu.
Zwróć uwagę na linie ABS? Linie te będą sprawiają, że lada wyzwaniem, aby
zablokować uchwyty wującym na górnej śrubie uderzeniowej. Na mojej instalacji,
nakrętka szokiem była raczej luźna, a raz zablokowana na uchwytach zaciskowych, 1/8
obrotu to wszystko zajęło złamać nakrętkę luźne. I odkręcić go ręcznie resztę drogi! Jeśli
twój jest bardziej uparty, po prostu zachować na to. Być może trzeba będzie wynająć lub
pożyczyć splitter nakrętkę, jeśli tylko nie będzie wypuszczony. Jeśli śruba szok nadal
obracać wraz z nakrętką, wiesz, że nie łamie darmo. Ale nie ogrzewać każdą część
prądem! Wnętrze gaz będzie prawdopodobnie wybuchu lub zapalenia.
Gdy dojdziesz nakrętkę boku szok kierowcy off, iść do przodu i wyjąć stronie pasażera
również. Brak linii ABS w drodze tam, ale jest ciasno spot. Ponadto, istnieje jedna linia
klimatyzator i odzyskiwania chłodnica butelki wąż tuż nad nakrętką. To nie powinno być
problemem, choć.
Dobra, z powrotem do strony kierowcy. Rozluźnić nakrętek i Jack samochodu aż można
zdjąć oponę. Upewnij się, że bloki są ustawione, a hamulec postojowy jest zablokowana!
Gdy opona jest wyłączony, ustaw jack stanąć pod samochodem w miejscu podparcia i
opuścić samochód. Będziesz korzystać z podnośnika do podniesienia dolnej wahacze
dotyk. Podnieść dolny wahacz prostu cala. Upewnij się, że nie należy umieszczać
podnośnika w taki sposób, że blokuje ona niższa wahacza śruby. Twoje stoisko jack i
jack zostanie umieszczony mniej więcej tak:
Teraz można wyjąć śruby mocujące dolną szoku. Usunąłem jeden całkowicie przed
rozpoczęciem na drugim, więc mogłem oglądać szok niższe, a więc też mam pomysł, jak
długo śruba. Nie chciałem szok wychodzenie kiedy nie spodziewasz! Oto zdjęcie z
dolnych śrub mocujących szokiem. Jedna śruba jest na zewnątrz, a drugi trzyma się tylko
na dwóch lub trzech wątków.
Po szoku odpada, po prostu przesuń nową prądem aż do wiosny. Trzymać na dolnej
powierzchni montażowej, podczas gdy wątek w śrub. Śruby mocujące Cinch zarówno
oddolne napięty, a następnie przenieść się do górnej nakrętki mocującej. Twój nowy
wstrząs powinny pochodzić z gumową, dolną i górną filiżanki filiżanki. Dolna cup idzie,
potem buta gumy, a następnie górna kubka. Upewnij się, że kubki stojące w prawidłowy
sposób; powinien podążać za obrysem gumową.
Podczas dokręcania górną nakrętkę, po prostu dokręcić go aż śruba szoku zaczyna się
obracać z nakrętką. Następnie można zatrzymać.
Czy po stronie pasażera w ten sam sposób (masz już górną śrubę off jeśli wykonaniu
powyższych czynności) i gotowe!
Powodzenia i cieszyć się pływający Lincoln!
Zgłoś jeśli naruszono regulamin