skrypt_cz_II_praktyka_Jak_wspolpracowac_z_absolwentami(2015).pdf

(3300 KB) Pobierz
w
s
p
ó
ł
p
a
k
r
J
w
z
a
b
o
c
s
a
e
n
ta
m
i?
o
l
w
stron
2
współpracować z absolwentami?
cz. II, praktyka
k
stron
3
Niniejsza publikacja powstała w ramach projektu
Model kształcenia przez całe życie
w oparciu o trwałą relację z uczelnią: „ideAGORA – Absolwenci kapitałem społecznym
uczelni
,
realizowanego przez COLLEGIUM MAZOVIA Innowacyjną Szkołę Wyższą.
Cel projektu:
opracowanie innowacyjnego modelu kształcenia przez całe życie w oparciu
o trwałą relację z uczelnią, uwzględniającego potrzeby otoczenia gospodarczego i społecz-
nego uczelni.
Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału
dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym
znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału
dydaktycznego uczelni.
Instytucja pośrednicząca:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Instytucja zarządzająca:
Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym
w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego
Zespół autorów:
Michał Hasik, Jakub Ziółkowski, Agnieszka Przesmycka
Koncepcja i grafika:
Urszula Paczuska i Paweł Trojanowski
Druk:
P.P.H.U. FOLDRUK, Marian Borkowski, ul. Starzyńskiego 5, 08-102 Siedlce
ISBN:
978-83-63169-64-0
Wydawnictwo Collegium Mazovia
ul. Sokołowska 161
08-110 Siedlce
www.mazovia.edu.pl
Siedlce, wrzesień 2015 r.
Wszelkie prawa są zastrzeżone. Przedruk lub powielanie publikacji lub jej jakiejkolwiek
części, w każdej formie, możliwe jest tylko i wyłącznie za zgodą Collegium Mazovia.
stron
4
SPIS TREŚCI
Słowo wstępu o projekcie ideAGORA
Rozdział I
Praktyczne przykłady współpracy ze studentem/absolwentem
Rozdział II
Kampus Alto Univeristy jako modelowy przykład współpracy pomiędzy uczelnią,
a studentami i absolwentami
Rozdział III
Praktyczne zastosowanie narzędzi komunikacji w modelu ideAGORA
Rozdział IV
Praktyczne metody motywowania studentów/absolwentów do udziału w modelu
ideAGORA
Rozdział V
Absolwenci w procesie samodoskonalenia
Rozdział VI
Pozytywne przykłady mentoringu
19
17
13
7
9
23
29
stron
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin